Subject: Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus palub kinnitust
From: "Triin Elisabeth Teder" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Tue, 30 Apr 2024 16:19:47 +0300

Tere

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus korraldas riigihanke „Riigi
kinnisvararegistri (RKVR) arendus- ja hooldustööd“ (274231).

Riigihankes oli pakkuja programmeerijale seadnud alljärgneva nõude:

1.	peab omama vähemalt 3 (kolme) aastast PL/SQL programmeerimise
töökogemust ja on koostanud PL/SQL funktsionaalseid protseduure
(transaktsioonide juhtimine, vigade haldus ja /või äriloogika komponentide
realiseerimine jms).

Pakkuja Aktsiaselts Datel esitas programmeerijaks isiku nimega Sven – Olav
Paavel ja tema CV, millest nähtub, et isik töötas perioodil 02.2011 –
02.2015 Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium poolt tellitud
projektiga „Riikliku ehitisregistri e-teenuste mooduli loomine“ .

Palume kinnitada kas nimetatud isiku kohta esitatud andmed on õiged? Kas
leping täideti nõuetekohaselt?

Ootame vastust esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Triin Elisabeth Teder

Dokumendihalduse spetsialist

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  I 53
225 288

www.rmit.ee <http://www.rmit.ee/>  I Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.